Castrol Magnatec 5w40 C3 1L motorolaj

Castrol Magnatec 5w40 C3 1L motorolaj

A motor kopásának mintegy 75 %-a a felmelegedési fázisban következik be. Amíg a motor leállításakor a hagyományos összetételű motorolajok lefolynak a terhelésnek kitett felületekről addig a Castrol Magnatec egyedi összetételű molekulái ott maradnak. Szinte mágnesként tapadva különleges védelmet nyújtó kenőfilmet hoznak létre amely az indítókulcs elfordításától azonnal teljesértékű védelmet nyújt. A Castrol Magnatec molekulái minden pillanatban jelen vannak a motor terhelésnek kitett felületein, mindenkor készen arra hogy jelentős mértékben* csökkentsék a motor kopását amikor erre a legnagyobb szükség van; a motor felmelegedési fázisában. Az új Magnatec motorolajok az érzékelhető, látható és hallható védelem érdekében fokozott tisztaságú molekulák felhasználásával készülnek. Castrol MAGNATEC – védelem az indítás pillanatától kezdve.
* Sequence IVA kopási teszttel ellenőrizve.

 
A Castrol Magnatec 5W40 C3 motorolaj egyedi összetételű molekulái:

- akkor is kifogástalanul tapadnak a terhelésnek kitett fémfelületekre amikor a hagyományos motorolajok lefolynak onnan.
- az indítás pillanatától kifogástalan védelmet nyújtó kenőfilmet hoznak létre;
- ellenállóbbá teszik a motor alkatrészeit a kopással szemben;
- a szintetikus technológia eredményeként széles hőmérsékleti tartományban kifogástalan védelmet biztosítanak.


ACEA-C3

Közepes hamutartalmú viszkozitásstabil motorolajok részecskeszűrővel és hármas funkciójú katalizátorral ellátott nagyteljesítményű személygépkocsi és könnyű haszongépjármű motorokhoz. Az e kategóriába tartozó termékek HTHS viszkozitása 3,5 mPas-nál nagyobb. Megnövelik a részecskeszűrő és a katalizátor élettartamát. Ezeknél az olajoknál a kiemelkedő üzemanyagtakarékosság helyett inkább a magasabb kenésbiztonságra törekedtek. A C minősítések közül ez a legelterjedtebb. Alapvető viszkozitási osztályuk: 5W-30 vagy 5W-40.
Figyelmeztetés: ezek az olajok bizonyos motorokban nem alkalmazhatók. Ilyen esetben a gépkönyvi és gyártói előírásokat be kell tartani.

API-SN

2010 végén bevezetett új kategória az amerikai piacra. A régi API szabványokhoz képest nagyon sok újítás és szigorítás található benne. A szupertakarékos motorolajok szabványa lesz ez. (0W-20 és 5W-20). Mindemellett elsőként már tesztelik a Bioetanollal üzemelő motorokkal is.

API-CF
Ez az 1994-ben bevezetett kategória a szívó és a feltöltött közvetlen befecskendezésű nehézüzemű , széles minőségi tartományú üzemanyagokkal működő dízelmotorok motorolajait írja le. A CF szinthez tartozó motorolajok védelmet nyújtanak a dugattyún történő lerakódásokkal, a kopással és a csapágykorrózióval szemben.

BMW-LL-04  (Longlife-04) 
A 2004-től gyártott BMW-k specifikus olajai, ezek szintén alkalmazhatóak az úgynevezett flexibilis olajcsere periódusokhoz, és alkalmazhatók a dízel részecskeszűrővel ellátott motorokhoz is. Magában foglalja a Longlife-01-es szabványt is így 2001-es gyártásoktól használhatóak. Alapvető viszkozitás 5W-30, 5W-40, 0W-30, 0W-40.

Fiat 9.55535-S2  (low saps) 
2009-ben megjelent minősítés. HTHS 2 > 3,5 mPa.s. Kipufogógáz kezelő rendszerrel ellátott hosszított csereperiódusú diesel és benzinmotorokhoz. Alapvető viszkozitás 0W-40, 5W-40.

GM DEXOS 2
2009-től bevezetett szabvány benzines és dieselmotorokhoz részecskeszűrővel vagy anélkül. Ez a szabvány az előzőek helyett is alkalmazható. Jellemző viszkozitási osztálya: 0W-40 és 5W-30.

MB 226.5
Az MB 226.1 lap szerinti többfokozatú motorolaj, amelynek az ott szereplő követelményeken túl meg kell felelnie egy M 102 E motoron végzett iszaposodási és kopási tesztnek is. Az MB 226.5 lapon felsorolt motorolajok benzin- és dízelmotorban is használhatóak.

MB-229.31
Elsősorban a részecskeszűrővel felszerelt dízelmotorokhoz alkalmazható közepes hamu- és kéntartalmú motorolajok osztálya.

RN 0700
2008-ban megjelent minősítés. Szívó benzinmotorok és dieselek részecskeszűrő nélkül. Alapvető viszkozitás 0W-30, 5W30, 0W-40, 5W40.

RN 0710
2008-ban megjelent minősítés. Benzines és turbó benzines motorok, dieselek és turbódieselek részecskeszűrő nélkül. Alapvető viszkozitás 0W-40, 5W40.

VW-502.00
Általános benzines és dízel jóváhagyás néhány feltöltött, korábbi tervezésű motorhoz. Az 1997 márciusa után gyártott benzin és dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. A tesztek követelményei szigorúbbak az 500 00 osztály követelményeinél, elsősorban az olajiszap képződési hajlam vizsgálatánál. A fentiekben felsorolt osztályú motorolajokkal érvényes olajcsereciklusok a következőek: Benzinmotoroknál: 15 ezer km Az 1994-es modellévtől gyártott, Golf/Vento és Passat TDI és 55 kW turbódízel motoroknál: 15 ezer km Egyéb dízelmotoroknál: 7500 km.

VW-505.00
Turbó-dízel motorolaj előírás korábbi tervezésű VW TDI motorokhoz. Az 1999-ig gyártott turbófeltöltős dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. (Független a bázisolaj minőségétől). Ennek a követelménynek csak többfokozatú motorolajok felelhetnek meg. Az osztály tesztjei az iszapképződési hajlam vizsgálatának kivételével meg-egyeznek az 501 01 osztály tesztjeivel.




Ingyenes szállítás 13e rendelés összeg felett

Átvétel

 

Készleten van:

1-2 munkanapon belül kiszállítjuk (Díja: 590Ft-tól) Fizetés a futárnál bankkártyával vagy készpénzzel

 

Személyesen:

akár még aznap átvehető, várja meg visszaigazoló levelünket

1149 Budapest, Angol u. 42. (H-V: 10:00 - 20:00)

 

Egyéb szállítás: DPD, GLS, MPL, MOL, Pick Pack vagy PostaPonton:

1-3 munkanapon belül (Díja: 790Ft-tól)

  • Termékkód: motorolaj-castrol24
  • Elérhetőség: Készleten
  • 4,490Ft
  • Nettó ár: 3,535Ft

Tagek: Motorolaj, Castrol, Magnatec, 5w40, motorolaj, Castrol Magnatec 5w40 C3 1L motorolaj