Castrol Magnatec 5w40 Diesel DPF 4L motorolaj

Castrol Magnatec 5w40 Diesel DPF 4L motorolaj

A motor kopásának mintegy 75 %-a a felmelegedési fázisban következik be. Amíg a motor leállításakor a hagyományos összetételű motorolajok lefolynak a terhelésnek kitett felületekről addig a Castrol Magnatec egyedi összetételű molekulái ott maradnak. Szinte mágnesként tapadva különleges védelmet nyújtó kenőfilmet hoznak létre amely az indítókulcs elfordításától azonnal teljesértékű védelmet nyújt. A Castrol Magnatec molekulái minden pillanatban jelen vannak a motor terhelésnek kitett felületein, mindenkor készen arra hogy jelentős mértékben* csökkentsék a motor kopását amikor erre a legnagyobb szükség van; a motor felmelegedési fázisában. Az új Magnatec motorolajok az érzékelhető, látható és hallható védelem érdekében fokozott tisztaságú molekulák felhasználásával készülnek. Castrol MAGNATEC – védelem az indítás pillanatától kezdve.
* Sequence IVA kopási teszttel ellenőrizve.

 
A Castrol Magnatec 5W40 Diesel DPF motorolaj egyedi összetételű molekulái:

- szinte mágnesként tapadnak a fém felületekre, így a kopással szemben kivételes védelmet nyújtó kenőfilmet alkotnak;
- a dízel motorok követelményeinek megfelelő speciális technológia megőrzi a motor hatékonyságát, dinamikáját;
- adalékai megelőzik a koromszemcsék összetapadását így az olaj besűrűsödési hajlandósága minimálisra csökken;
- a legszigorúbb iparági dízel tesztek követelményeit is meghaladó tulajdonságokat biztosítanak**.
**‘Meghaladja a legszigorúbb iparági tesztek követelményeit is’


ACEA-C3

Közepes hamutartalmú viszkozitásstabil motorolajok részecskeszűrővel és hármas funkciójú katalizátorral ellátott nagyteljesítményű személygépkocsi és könnyű haszongépjármű motorokhoz. Az e kategóriába tartozó termékek HTHS viszkozitása 3,5 mPas-nál nagyobb. Megnövelik a részecskeszűrő és a katalizátor élettartamát. Ezeknél az olajoknál a kiemelkedő üzemanyagtakarékosság helyett inkább a magasabb kenésbiztonságra törekedtek. A C minősítések közül ez a legelterjedtebb. Alapvető viszkozitási osztályuk: 5W-30 vagy 5W-40.
Figyelmeztetés: ezek az olajok bizonyos motorokban nem alkalmazhatók. Ilyen esetben a gépkönyvi és gyártói előírásokat be kell tartani.

API-SM

2005 elején életbe lépett, legszigorúbb követelményrendszert kielégítő teljesítményszint. Minden amerikai Otto-motoros járműben alkalmazható. Elsősorban a kopásállóság, az alacsony hőmérsékleti folyási képesség és a fokozottabb öregedésállóság terén múlja felül az SL szintet. A régebbi API minősítésekhez képest alacsonyabb foszfor és kéntartalmú. Jelenleg ez a legmagasabb már forgalomban lévő benzines API teljesítményszint.

API-CF
Ez az 1994-ben bevezetett kategória a szívó és a feltöltött közvetlen befecskendezésű nehézüzemű , széles minőségi tartományú üzemanyagokkal működő dízelmotorok motorolajait írja le. A CF szinthez tartozó motorolajok védelmet nyújtanak a dugattyún történő lerakódásokkal, a kopással és a csapágykorrózióval szemben.

BMW-LL-04 (Longlife-04)
A 2004-től gyártott BMW-k specifikus olajai, ezek szintén alkalmazhatóak az úgynevezett flexibilis olajcsere periódusokhoz, és alkalmazhatók a dízel részecskeszűrővel ellátott motorokhoz is. Magában foglalja a Longlife-01-es szabványt is így 2001-es gyártásoktól használhatóak. Alapvető viszkozitás 5W-30, 5W-40, 0W-30, 0W-40.

Fiat 9.55535-S2 (low saps)
2009-ben megjelent minősítés. HTHS 2 > 3,5 mPa.s. Kipufogógáz kezelő rendszerrel ellátott hosszított csereperiódusú diesel és benzinmotorokhoz. Alapvető viszkozitás 0W-40, 5W-40.

Ford WSSM2C-917-A (VW 505.01)
A 2000-es évtől érvényes szabvány. A Ford néhány modelljébe a VW 1,9 L-es PDTDI motorját építették be ezekhez való ez a minősítés. Alapvető viszkozitási osztály: 5W-40.

MB-229.31
Elsősorban a részecskeszűrővel felszerelt dízelmotorokhoz alkalmazható közepes hamu- és kéntartalmú motorolajok osztálya.

VW-502.00
Általános benzines és dízel jóváhagyás néhány feltöltött, korábbi tervezésű motorhoz. Az 1997 márciusa után gyártott benzin és dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. A tesztek követelményei szigorúbbak az 500 00 osztály követelményeinél, elsősorban az olajiszap képződési hajlam vizsgálatánál. A fentiekben felsorolt osztályú motorolajokkal érvényes olajcsereciklusok a következőek: Benzinmotoroknál: 15 ezer km Az 1994-es modellévtől gyártott, Golf/Vento és Passat TDI és 55 kW turbódízel motoroknál: 15 ezer km Egyéb dízelmotoroknál: 7500 km.

VW-505.00
Turbó-dízel motorolaj előírás korábbi tervezésű VW TDI motorokhoz. Az 1999-ig gyártott turbófeltöltős dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. (Független a bázisolaj minőségétől). Ennek a követelménynek csak többfokozatú motorolajok felelhetnek meg. Az osztály tesztjei az iszapképződési hajlam vizsgálatának kivételével meg-egyeznek az 501 01 osztály tesztjeivel.

VW-505.01
Előírás VW PDE ( Pumpe Düse Einheit - egybeépített dízel adagoló-porlasztó típusú) - TDI motorokhoz. Az 1999-től gyártott ún. szivattyú-fúvókás, közvetlen befecskendezésű turbódízel motorokhoz alkalmazható, SAE 5W-40, 2008-tól akár 5W-30 viszkozitásosztályú szintetikus motorolajok osztálya. Az olajok HTHS értéke min. 3.5 mPas. Az osztály egyéb követelményei megegyeznek az 505 00 osztály követelményeivel.




Írjon véleményt!

Vélemény írásához kérem jelentkezzen be vagy regisztráljon.

Ingyenes szállítás 13e rendelés összeg felett

Átvétel

 

Készleten van:

1-2 munkanapon belül kiszállítjuk (Díja: 590Ft-tól) Fizetés a futárnál bankkártyával vagy készpénzzel

 

Személyesen:

akár még aznap átvehető, várja meg visszaigazoló levelünket

1149 Budapest, Angol u. 42. (H-V: 10:00 - 20:00)

 

Egyéb szállítás: DPD, GLS, MPL, MOL, Pick Pack vagy PostaPonton:

1-3 munkanapon belül (Díja: 790Ft-tól)

  • Termékkód: motorolaj-castrol27
  • Elérhetőség: Készleten
  • 9,950Ft
  • Nettó ár: 7,835Ft

Tagek: Motorolaj, Castrol, Magnatec, 5w40, Diesel, DPF, motorolaj, Castrol Magnatec 5w40 Diesel DPF 4L motorolaj