Castrol Magnatec 5w40 Diesel DPF 4L motorolaj
Motorolaj Milyen olajat használjak? Magnatec 10w40, Castrol 5w30, Suzuki olaj, kenőanyag? Segítünk motorolajat választani: Keresse ki az autójába való motorolajat: Jobb oldali Szűkítés segítségével keresse ki és rendelje meg az olajat.
A motor kopásának mintegy 75 %-a a felmelegedési fázisban következik be. Amíg a motor leállításakor a hagyományos összetételű motorolajok lefolynak a terhelésnek kitett felületekről addig a Castrol Magnatec egyedi összetételű molekulái ott maradnak. Szinte mágnesként tapadva különleges védelmet nyújtó kenőfilmet hoznak létre amely az indítókulcs elfordításától azonnal teljesértékű védelmet nyújt. A Castrol Magnatec molekulái minden pillanatban jelen vannak a motor terhelésnek kitett felületein, mindenkor készen arra hogy jelentős mértékben* csökkentsék a motor kopását amikor erre a legnagyobb szükség van; a motor felmelegedési fázisában. Az új Magnatec motorolajok az érzékelhető, látható és hallható védelem érdekében fokozott tisztaságú molekulák felhasználásával készülnek. Castrol MAGNATEC – védelem az indítás pillanatától kezdve.
* Sequence IVA kopási teszttel ellenőrizve.
A Castrol Magnatec 5W40 Diesel DPF motorolaj egyedi összetételű molekulái:
- szinte mágnesként tapadnak a fém felületekre, így a kopással szemben kivételes védelmet nyújtó kenőfilmet alkotnak;
- a dízel motorok követelményeinek megfelelő speciális technológia megőrzi a motor hatékonyságát, dinamikáját;
- adalékai megelőzik a koromszemcsék összetapadását így az olaj besűrűsödési hajlandósága minimálisra csökken;
- a legszigorúbb iparági dízel tesztek követelményeit is meghaladó tulajdonságokat biztosítanak**.
**‘Meghaladja a legszigorúbb iparági tesztek követelményeit is’
Közepes hamutartalmú viszkozitásstabil motorolajok részecskeszűrővel és hármas funkciójú katalizátorral ellátott nagyteljesítményű személygépkocsi és könnyű haszongépjármű motorokhoz. Az e kategóriába tartozó termékek HTHS viszkozitása 3,5 mPas-nál nagyobb. Megnövelik a részecskeszűrő és a katalizátor élettartamát. Ezeknél az olajoknál a kiemelkedő üzemanyagtakarékosság helyett inkább a magasabb kenésbiztonságra törekedtek. A C minősítések közül ez a legelterjedtebb. Alapvető viszkozitási osztályuk: 5W-30 vagy 5W-40.
Figyelmeztetés: ezek az olajok bizonyos motorokban nem alkalmazhatók. Ilyen esetben a gépkönyvi és gyártói előírásokat be kell tartani.
2005 elején életbe lépett, legszigorúbb követelményrendszert kielégítő teljesítményszint. Minden amerikai Otto-motoros járműben alkalmazható. Elsősorban a kopásállóság, az alacsony hőmérsékleti folyási képesség és a fokozottabb öregedésállóság terén múlja felül az SL szintet. A régebbi API minősítésekhez képest alacsonyabb foszfor és kéntartalmú. Jelenleg ez a legmagasabb már forgalomban lévő benzines API teljesítményszint.
API-CF
Ez az 1994-ben bevezetett kategória a szívó és a feltöltött közvetlen befecskendezésű nehézüzemű , széles minőségi tartományú üzemanyagokkal működő dízelmotorok motorolajait írja le. A CF szinthez tartozó motorolajok védelmet nyújtanak a dugattyún történő lerakódásokkal, a kopással és a csapágykorrózióval szemben.
BMW-LL-04 (Longlife-04)
A 2004-től gyártott BMW-k specifikus olajai, ezek szintén alkalmazhatóak az úgynevezett flexibilis olajcsere periódusokhoz, és alkalmazhatók a dízel részecskeszűrővel ellátott motorokhoz is. Magában foglalja a Longlife-01-es szabványt is így 2001-es gyártásoktól használhatóak. Alapvető viszkozitás 5W-30, 5W-40, 0W-30, 0W-40.
Fiat 9.55535-S2 (low saps)
2009-ben megjelent minősítés. HTHS 2 > 3,5 mPa.s. Kipufogógáz kezelő rendszerrel ellátott hosszított csereperiódusú diesel és benzinmotorokhoz. Alapvető viszkozitás 0W-40, 5W-40.
Ford WSSM2C-917-A (VW 505.01)
A 2000-es évtől érvényes szabvány. A Ford néhány modelljébe a VW 1,9 L-es PDTDI motorját építették be ezekhez való ez a minősítés. Alapvető viszkozitási osztály: 5W-40.
MB-229.31
Elsősorban a részecskeszűrővel felszerelt dízelmotorokhoz alkalmazható közepes hamu- és kéntartalmú motorolajok osztálya.
VW-502.00
Általános benzines és dízel jóváhagyás néhány feltöltött, korábbi tervezésű motorhoz. Az 1997 márciusa után gyártott benzin és dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. A tesztek követelményei szigorúbbak az 500 00 osztály követelményeinél, elsősorban az olajiszap képződési hajlam vizsgálatánál. A fentiekben felsorolt osztályú motorolajokkal érvényes olajcsereciklusok a következőek: Benzinmotoroknál: 15 ezer km Az 1994-es modellévtől gyártott, Golf/Vento és Passat TDI és 55 kW turbódízel motoroknál: 15 ezer km Egyéb dízelmotoroknál: 7500 km.
VW-505.00
Turbó-dízel motorolaj előírás korábbi tervezésű VW TDI motorokhoz. Az 1999-ig gyártott turbófeltöltős dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. (Független a bázisolaj minőségétől). Ennek a követelménynek csak többfokozatú motorolajok felelhetnek meg. Az osztály tesztjei az iszapképződési hajlam vizsgálatának kivételével meg-egyeznek az 501 01 osztály tesztjeivel.
VW-505.01
Előírás VW PDE ( Pumpe Düse Einheit - egybeépített dízel adagoló-porlasztó típusú) - TDI motorokhoz. Az 1999-től gyártott ún. szivattyú-fúvókás, közvetlen befecskendezésű turbódízel motorokhoz alkalmazható, SAE 5W-40, 2008-tól akár 5W-30 viszkozitásosztályú szintetikus motorolajok osztálya. Az olajok HTHS értéke min. 3.5 mPas. Az osztály egyéb követelményei megegyeznek az 505 00 osztály követelményeivel.