Castrol Magnatec Stop-Start 5w30 C3 1L motorolaj

Castrol Magnatec Stop-Start 5w30 C3 1L motorolaj

Motorolaj Milyen olajat használjak? Magnatec 10w40, Castrol 5w30, Suzuki olaj, kenőanyag? Segítünk motorolajat választani: Keresse ki az autójába való motorolajat: Jobb oldali Szűkítés segítségével keresse ki és rendelje meg az olajat.

Napjainkban a szokásos módon használt személyautók évente átlagosan 18 ezer alkalommal indulnak el és állnak meg. A forgalomban, a dugókban való állás, várakozás a motorban mikroszkópikus kopást idéz elő. A legújabb iparági tesztek tanúsága szerint az új Castrol MAGNATEC STOP-START 5W30 C3 használatával a StopStart üzemmódból eredő kopás számottevően mérsékelhető. Az új Castrol MAGNATEC STOP-START 5W30 C3 egyedi összetételű molekulái rendkívüli tapadási képességük révén ellenálló kenőfilmet hoznak létre így a Stop-Start üzem minden kritikus szakaszában készen állnak a védelemre. A Castrol MAGNATEC STOP-START 5W30 C3 azonnali védelemet nyújt az indítás pillanatától.

 
A Castrol Magnatec Stop-Start 5w30 C3 motorolaj használatával:

- Rendkívül erős kenőfilmet képez, amely a fémfelületekre tapadva a zsúfolt forgalmi helyzetekben is megvédi a motorját.
- Folyamatos védelmet nyújt a vezetési feltételektől, a vezetési stílustól és a hőmérséklettől függetlenül.
- Bizonyítottan csökkentik a Stop-Start üzemmel járó kopást.
- A legcsikorgóbb fagyban is gondtalan hidegindítást és kifogástalan kenést biztosít.


ACEA C3
Közepes hamutartalmú viszkozitásstabil motorolajok részecskeszűrővel és hármas funkciójú katalizátorral ellátott nagyteljesítményű személygépkocsi és könnyű haszongépjármű motorokhoz. Az e kategóriába tartozó termékek HTHS viszkozitása 3,5 mPas-nál nagyobb. Megnövelik a részecskeszűrő és a katalizátor élettartamát. Ezeknél az olajoknál a kiemelkedő üzemanyagtakarékosság helyett inkább a magasabb kenésbiztonságra törekedtek. A C minősítések közül ez a legelterjedtebb. Alapvető viszkozitási osztályuk: 5W-30 vagy 5W-40.
Figyelmeztetés: ezek az olajok bizonyos motorokban nem alkalmazhatók. Ilyen esetben a gépkönyvi és gyártói előírásokat be kell tartani.

API SN
2010 végén bevezetett új kategória az amerikai piacra. A régi API szabványokhoz képest nagyon sok újítás és szigorítás található benne. A szupertakarékos motorolajok szabványa lesz ez. (0W-20 és 5W-20). Mindemellett elsőként már tesztelik a Bioetanollal üzemelő motorokkal is.

API CF
Ez az 1994-ben bevezetett kategória a szívó és a feltöltött közvetlen befecskendezésű nehézüzemű , széles minőségi tartományú üzemanyagokkal működő dízelmotorok motorolajait írja le. A CF szinthez tartozó motorolajok védelmet nyújtanak a dugattyún történő lerakódásokkal, a kopással és a csapágykorrózióval szemben.

BMW LL-04 (Longlife-04)
A 2004-től gyártott BMW-k specifikus olajai, ezek szintén alkalmazhatóak az úgynevezett flexibilis olajcsere periódusokhoz, és alkalmazhatók a dízel részecskeszűrővel ellátott motorokhoz is. Magában foglalja a Longlife-01-es szabványt is így 2001-es gyártásoktól használhatóak. Alapvető viszkozitás 5W-30, 5W-40, 0W-30, 0W-40.

GM-LL A-025
A GM konszern 1995-től folyamatosan vezette be ezt a jóváhagyást, amely elsősorban az olajfogyasztás csökkentése érdekében magas (3.5 mPas) HTHS értéket és rendkívül alacsony párolgási veszteséget ír elő. Alkalmazható az Eco Service Flex rendszerrel szerelt benzinmotorok esetében is. A benzinüzemű motorokban használható GM LL A-025 jóváhagyásnak SAE 0W-30-as 0W-40-es 5W-30-as és 5W-40-es.

GM-LL B-025
A GM konszern 1995-től folyamatosan vezette be ezt a jóváhagyást, amely elsősorban az olajfogyasztás csökkentése érdekében magas (3.5 mPas) HTHS értéket és rendkívül alacsony párolgási veszteséget ír elő. Alkalmazható az Eco Service Flex rendszerrel szerelt részecskeszűrő nélküli dieselmotorok esetében is. A diesel motorokban használható jóváhagyásnak SAE 0W-30-as és 0W-40-es, és ezen túl a SAE 5W-40-es olajok felelhetnek meg.

MB 229.31
Elsősorban a részecskeszűrővel felszerelt dízelmotorokhoz alkalmazható közepes hamu- és kéntartalmú motorolajok osztálya.

MB 229.51
Rugalmas csereperiódusú, az Assyst rendszerrel és részecskeszűrővel felszerelt Euro-4 emissziós normát teljesítő dízelmotoros MB személygépkocsikhoz előírt alacsony hamu- és kéntartalmú SAE 5W-30-as 5W-40-es és 0W-30-as 0W-40-es motorolajok osztálya.

VW 502.00
Általános benzines és dízel jóváhagyás néhány feltöltött, korábbi tervezésű motorhoz. Az 1997 márciusa után gyártott benzin és dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. A tesztek követelményei szigorúbbak az 500 00 osztály követelményeinél, elsősorban az olajiszap képződési hajlam vizsgálatánál. A fentiekben felsorolt osztályú motorolajokkal érvényes olajcsereciklusok a következőek: Benzinmotoroknál: 15 ezer km Az 1994-es modellévtől gyártott, Golf/Vento és Passat TDI és 55 kW turbódízel motoroknál: 15 ezer km Egyéb dízelmotoroknál: 7500 km.

VW 505.00
Turbó-dízel motorolaj előírás korábbi tervezésű VW TDI motorokhoz. Az 1999-ig gyártott turbófeltöltős dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. (Független a bázisolaj minőségétől). Ennek a követelménynek csak többfokozatú motorolajok felelhetnek meg. Az osztály tesztjei az iszapképződési hajlam vizsgálatának kivételével meg-egyeznek az 501 01 osztály tesztjeivel.


Motorolaj - Motorolaj Milyen olajat használjak? Magnatec 10w40, Castrol 5w30, Suzuki olaj, kenőanyag? Segítünk motorolajat választani: Keresse ki az autójába való motorolajat: Jobb oldali Szűkítés segítségével keresse ki és rendelje meg az olajat.

  • Termékkód: motorolaj-castrol28
  • Elérhetőség: Készleten
  • 5,120Ft
  • Nettó ár: 4,031Ft